Linki Sponsorowane w wyszukiwarce

Linki Sponsorowane w Google

Linki Sponsorowane w wyszukiwarce są najpopularniejszą formą reklamy z palety jaką oferuje Google Ads. Reklama wyświetlana razem z wynikami wyszukiwania słów kluczowych w wyszukiwarce Google oraz w wyszukiwarkach partnerskich korzystających z silnika Google, jak Onet, Interia czy Wirtualna Polska.

Linki Sponsorowane cieszą się zainteresowaniem ze względu na szybkość uruchomienia i wdrażania zmian, dużą skuteczność i elastyczność.
Reklama praktycznie od razu pozwala wyświetlać się na wysokich pozycjach, ponad „pozycjonowaniem”, na nieograniczoną listę słów kluczowych. Dodatkowo reklamę możemy zawęzić do wybranego rejonu geograficznego a także profilu demograficznego: wiek, płeć, status małżeński, posiadanie dzieci.
Treść reklamowa może zostać rozbudowana dodatkowo o numer telefonu, adres czy dodatkowe linki na podstrony serwisu.

Reklama z Listą Produktów (Product Listing Ads, „Zakupy Google”)

Reklama z listą produktów jest wyświetlana w  Google razem z wynikami wyszukiwania zapytań o produkty, niezależnie od reklam tekstowych. Reklama zawiera zdjęcie produktu oraz szczegółowe informacje: nazwę, opis, cenę oraz nazwę/domenę sklepu.
Produkty, ich opisy i obrazki brane są z ręcznie lub automatycznie tworzonej bazy danych.

Reklama dedykowana dla sklepów internetowych umożliwiających zakupy online.

Remarketing w Google (Remarketing Lists for Search Ads)

Dzięki tej reklamie możemy odróżnić Internautów nowych Internautów od tych, którzy odwiedzili serwis wcześniej.

Wyświetlanie remarketingu kierowane jest zestawieniem słów kluczowych oraz informacją o wcześniejszej obecności w witrynie.

Dzięki remarketingowi  można przypominać o ofercie, jednocześnie w większym stopniu personalizując treści reklamowe w oparciu o wcześniejsze zachowania w serwisie (i dodatkowo np podwyższyć pozycje wyświetlania reklam) aby zachęcić do powtórnych odwiedzin serwisu.

Reklamy dynamiczne w wyszukiwarce (DSA)

Typ kampanii w wyszukiwarce w której słowa kluczowe tworzone są automatycznie na podstawie zawartość / treści serwisu.

Ten typ kampanii dedykowany jest przede wszyskim dużym sklepom internetowych o bardzo dużym i zróżnicowanym asortymencie.