System reklamowy Google jest najpopularniejszym systemem reklamowym w Polsce. Większość stron internetowych wyświetlających reklamy, wyświetla reklamy Google.
Do dyspozycji mamy różne formaty reklam: reklamy tekstowe, banery graficzne statyczne i animowane. Dodatkowo mamy możliwość utworzenia reklam „elastycznych” , które swoim rozmiarem dopasują się do każdego urządzenia na którym będą wyświetlanie, niezależnie czy to „pecet” czy mała komórka.
W tej formie reklamy kluczowe jest właściwe kierowanie wyświetlaniem reklam. Reklama może być kierowana “na” , przy czym istnieje możliwość łączenia poszczególnych kryteriów i wykluczania o inne:
- obszar geograficzny: państwo, województwo, miasto, promień km, dzielnica miasta,
- czas: dni / godziny,
- demografia: płeć / przedział wiekowy / posiadanie dzieci,
- wybrane, konkretne strony/serwisy -konkretny adres url,
- strony o wybranej tematyce,
- strony podobne do słów kluczowych – kierowanie kontekstowe,
- profil osobowy: podobni do osób z list remarketingowych (podobni do osób odwiedzających nasz serwis),
- profil zachowań: podobni do kupujących w wybranych przez nas branżach,
- profil zainteresowań: interesujący się określoną przez nas tematyką,
- remarketing – kierowanie do użytkowników którzy wcześniej odwiedzili nasz serwis.